تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

تماس

تست

  • تاریخ انتشار : 1403/02/17 - 13:20
  • تعداد بازدید : 338
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 308
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کمیته کنترل عفونت به مناسبت روز جهانی بهداشت دست

به گزارش روابط عمومی، به مناسبت روز جهانی بهداشت دست، کمیته کنترل عفونت بیمارستان شهید بهشتی با حضور مهندس محمد کشوری مدیر بیمارستان، زهره حق سیرت مدیر پرستاری و تعدادی از سرپرستاران و مسئولین بخش ها در سالن جلسات برگزار گردید.

مهندس کشوری در این مراسم اظهار داشت: رعایت بهداشت دست ها و تاثیر آن در پیشگیری از بروز عفونت، مسلما جزو بدیهیات فعالیت در حوزه سلامت است. لذا اهمیت مساله بقدری است که همه ما باید همواره به رعایت آن پرداخته و در فرهنگ سازی آن برای همکاران، بیماران، خانواده و جامعه بیش از پیش تلاش کنیم.

وی افزود: مهمترین راه پیشگیری و کنترل عفونت های بیمارستانی رعایت صحیح بهداشت دست ها است که در پیشگیری از انتشار میکرو ارگانیسم ها نیز تاثیر بسزایی دارد.

مدیر بیمارستان شهید بهشتی در پایان گفت: روز جهانی بهداشت دست به عنوان یک نماد برای نشان دادن اهمیت این مقوله است و در واقع هر روز باید روز بهداشت دست و کنترل عفونت و ایمنی بیمار باشد.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه، گزارشی تحلیلی از وضعیت میزان کنترل عفونت و مقاومت های میکروبی از سوی کارشناس کنترل عفونت بیمارستان ارائه گردید. همچنین مقرر شد از ۵ نفر از همکاران و رابطان برتر با اهدا لوح تقدیر به عمل آید.

  • گروه خبری : امور فرهنگی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 139693
کلمات کلیدی
ادمین مرکز آموزشی و درمانی شهید بهشتی
خبرنگار

ادمین مرکز آموزشی و درمانی شهید بهشتی

تصاویر

اسپریت پرتال نیافام

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام