تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

تماس

تست

  • تاریخ انتشار : 1403/02/25 - 09:03
  • تعداد بازدید : 170
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 154
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هم اندیشی مدیر مشارکت های مردمی و خیرین دانشگاه با تیم مدیریتی و اعضا انجمن خیریه بیمارستان

به گزارش روابط عمومی، دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، نشست هم اندیشی ساماندهی انجمن خیریه بیمارستان شهید بهشتی با حضور دکتر رستمی کیا مدیر مشارکت های مردمی و خیرین دانشگاه، دکتر دانشور رئیس بیمارستان، مهندس کشوری مدیر بیمارستان و جمعی از اعضا هییت مدیره انجمن خیریه در سالن جلسات بیمارستان برگزار شد.

مهندس کشوری در ابتدای جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، اظهار داشت: ارتباط هرچه بیشتر موسسه خیریه بیمارستان با مجموعه مدیریت مشارکت های مردمی دانشگاه، بستر ارائه خدمات به بیماران نیازمند را گسترده تر خواهد کرد.

وی افزود: بانک اطلاعات خیرین دانشگاه هرچقدر کامل تر باشد، ارتباطات خیرین با مراکز درمانی بیشتر میشود که این موضوع بار بزرگی را از دوش مجموعه های درمانی برمیدارد و نهایتا با تهیه ملزومات و تجهیزات مورد نیاز، خدمات با کیفیت تری به بیماران ارائه میشود.

دکتر رستمی کیا نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات خیریه بیمارستان، گفت: برنامه عملیاتی مدیریت مشارکت های مردمی در چهار محور کلان شامل گروه های جهادی، موسسات خیریه، مسئولیت پذیری اجتماعی و اوقاف در حال تدوین است.

وی ادامه داد: همچنین سایت اینترنتی مجموعه خیرین در حال راه اندازی است تا همه نیازهای دانشگاه در این سایت بارگذاری شود و خیرین راحت تر بتوانند در هر حوزه ای که تمایل دارند به مراکز مورد نظر کمک کنند.

دکتر رستمی کیا در پایان تصریح کرد: اقدامات در سطح استان، کشور و حتی استفاده از ظرفیت خیرین همدانی در خارج از کشور نیز در حال انجام است همچنین مقرر شده است تا دوره های آموزشی برای رابطان و اعضا خیرین برگزار شود تا بتوانند ارتباط هدفمند تری با خیرین برقرار کنند.

لازم به ذکر است در ادامه جلسه پس از بررسی آخرین وضعیت انجمن خیریه بیمارستان، مصوباتی جهت اجرا به تصویب رسید.

  • گروه خبری : امور فرهنگی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 139996
کلمات کلیدی
ادمین مرکز آموزشی و درمانی شهید بهشتی
خبرنگار

ادمین مرکز آموزشی و درمانی شهید بهشتی

تصاویر

اسپریت پورتال نیافام

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام