تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

تماس

تست

  • تاریخ انتشار : 1403/02/27 - 12:11
  • تعداد بازدید : 245
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 230
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در بیمارستان شهید بهشتی

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و همزمان با فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، با حضور مهندس محمد کشوری مدیر بیمارستان، سرکار خانم حق سیرت مدیر پرستاری، آقای جعفر رنجبران مدیر منابع انسانی، آقای محسن رضوان مدیر حراست و آقای محمد خلجیان مسئول انتظامات از مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی تجلیل به عمل آمد.

مهندس کشوری در این مراسم، روابط عمومی را یکی از بازوان اصلی هر سازمان در ایجاد رضایتمندی گیرندگان خدمت برشمرد و گفت: جایگاه روابط عمومی در حوزه سلامت با توجه به شرایط کنونی و گستردگی رسانه ها، از اهمیت بالایی برخوردار است که باید با بهره گیری از توان و دانش افراد متخصص در جهت تعامل با مخاطبان درون و برون سازمانی، پیشگیری و مدیریت بحران ها، ارتقا سطح سواد سلامت جامعه و.... استفاده کرد.

رحیم هزاریان مسئول روابط عمومی بیمارستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از نگاه ویژه تیم مدیریتی مرکز به حوزه روابط عمومی، گفت: جهاد تبیین و اطلاع رسانی صحیح دستاوردها به عموم مردم به منظور ایجاد روحیه امید در جامعه، به عنوان یکی از رویکردهای اصلی روابط عمومی در سال ۱۴۰۳ خواهد بود که قطعا با پشتیبانی و همکاری تمامی افراد حاضر در زنجیره خدمت رسانی به مردم، به نحو شایسته محقق خواهد شد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با اهدا گل و هدیه از زحمات و تلاش های مسئول روابط عمومی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

  • گروه خبری : امور فرهنگی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 140049
کلمات کلیدی
ادمین مرکز آموزشی و درمانی شهید بهشتی
خبرنگار

ادمین مرکز آموزشی و درمانی شهید بهشتی

تصاویر

اسپریت پورتال نیافام

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام